Հայրենագիտության տարեկան հաշվետվություն

Հայրենագիտություն

Այս տարի հայրենագիտություն առարկայից սովորել եմ բազմաթիվ հետաքրքի տեղեկություններ մեր հայրենիքի՝ Հայաստաի մասին։ Սովերել եմ Հայաստանի մարզերի, մարզկետրոնների և քաղաքների մասինՀայաստանի սահմանակից պետություների մասին, ինչպես նաև անցել ենք հայկական դիցաբանության մասին, Հայաստանի  արքայատոհմների մասին՝ Արշակունիների, Բագրատունիների և Արտաշեսյանների մասին, Առասպելներ բնության երևույթների մասին։ Ծանոթացել եմ հին հայկական սովորույթների և ավանդույթների, ինչպես նաև դիցաբանության և առասպելների հետ, Հայաստանի անցյալի և ներկայի հետ։

Հայրենագիտություն առարկայից մասնակցել եմ մի շարք նախագծերի՝ Իմ բնակավայրըԻմ ծագումըՀՀ մարզերը և բնակավայրերը, որտեղ ես եղել եմ, «Կամրջելով իմ և ծնողներիս Ամանորը. նմանություններն ու տարբերությունները», Իմ տոհմածառը նախագծում մենք պետք էինք գրել մեր նախնիների մասին։

Իմ բնակավայրը նախագծի շրջանակներում մենք պետք է նկարագրեինք և ներկայացնեինք այն բնակավայրերը, որտեղ բնակվում ենք։ Ես ներկայացրեցի Հարավ-արևմտյան թաղամասի (ՀԱԹ) մասի, որտեղ որ ես այժմ բնակվում եմ։

Իմ ծագումը նախագծի շրջանակներում ներկայացրել եմ իմ և իմ ծնողների ծագումը։

ՀՀ մարզերը և բնակավայրերը, որտեղ ես եղել եմ նախագծի շրջանակներում պատմել եմ այն մարզերի և բակավայրերի մասին, որտեղ ես այցելել և ճամփորդել եմ։

«Կամրջելով իմ և ծնողներիս Ամանորը. նմանություններն ու տարբերությունները» նախագծի շրջանակներում ներկայացրել եմ իմ ծնողերի այն ամանորյա ավանդույթները և սովորույթները, որոնք տարբերվում այսօրվա սովորական դարձած ավանդույթներից։

Իմ տոհմածառը  նախագիծն իմ ամենասիրելի նախագիծն էր։ Ես շատ մեծ բավականություն ստացա Իմ տոհմածառը ընտանեկան նախագծից, որովհետև շատ հետաքրքիր տեղեկություններ իմացա իմ ընտանիքի անդամների նախնիների պատմության մասին և իմացա շատ հետաքրքիր փաստեր իմ տոհմի մասին։

Բացի Հայաստանի մարզերի և քաղաքների մասին ուսումնասիրելուց, դասարանով կատարել ճամփորդություններ դեպի Մեղրաձոր, Գառնու տաճար, Գեղարդի վանք, Չարենցի կամար և Երևանի  տեսարժան վայրերից Մատենադարան։ Ճամփորդություներից մի քանի օր առաջ հետաքրքիր փաստեր ենք հավաքել նշված տեսարժան վայրերի մասին, քանի որ անհրաժեշտ է նախօրոք ումնասիրել այն վայրեը, որոնք ճամփորդելու ենք։ Ճամփորդում ենք Կոտայքի մարզ, Ճամփորդում ենք դեպի Մատենադարան։ Այս կիսամյակի ընթացքում անցել ենք Քարի դարի մասին, Նախնադարյան մարդու առօրյան /սցենար/։ Ուսումնասիրել ենք նաև Հայաստանի ազգային փոքրամասնություների մասին՝ Քրդերի, Ասորիների մասին։  Մի քանի դասեր ենք ունեցել պարոն Տիգրանյանի հետ, ինչպես նաև հանդիպում ենք ունեցել քրդական համայնքի ներկայացուցիչ Լիանա Մհոյանի հետ։

 

 

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով