“Ուսումնական առաջին շրջանի ձեռքբերումներս”

Գրի՛ր հաշվետվություն, թե ի՞նչ աշխատանքներ ես կատարել ուսումնական առաջին շրջանի ընթացքում: Ի՞նչ ես սովորել, ի՞նչ նախագծերի ու ճամփորդությունների ես մասնակցել, ի՞նչ գրքեր ես կարդացել, ի՞նչ ձեռքբերումներ կամ կորուստներ ես ունեցել և այլն: Աշխատանքիդ կցի՛ր բլոգային հղումներ: Պատմի’ր նաեւ Միջին դպրոց մուտքի մասին` ինչն էր նոր, ինչն էր հետաքրքիր եւ այլն։

Ես այս ուսումնական շրջանի ընթացքում կատարել էմ հետևյալ աշխատանքները՝ ըստ ամիսների․
Սեպտեմբեր
Առաջին դպրոցը
Մայրենիի առաջադրանքներ 12/09/2023
Վիլյամ Սարոյան. «Ծիրանի ծառը»
Էդմոնդո դե Ամիչիս. «Սիրտը»
ՎԻԼՅԱՄ ՍԱՐՈՅԱՆԸ ՀԻՇՈՒՄ Է
Ռաբին Դրանաթ Թագոր «Կուզեի լինել»
Գործական աշխատանք 26/09/2023
Գործկան աշխատանք 27/09/2023
Կարդալ բայը չի սիրում հրամայական. Դանիել Պենակ

Հոկտեմբեր
Ռեդյարդ Քիփլինգ․ «Թե ինչպես գրվեց առաջին նամակը»
Գործական աշխհատանք
“Աշուն է, քամ”
Գործական աշխհատանք
Ստեփան Զորյան․ «Չալանկը»
Ստեփան Զորյան․ «Չալանկը» 2-րդ հատված

Ստեփան Զորյան․ «Չալանկը» 3-րդ հատված
Լիվինգսթոն Լարնեդ. «Հոր զղջումը»
Դոնալդ Բիսեթ “Ռնգեղջյուրն ու բարի փերին”
ԱՌԻՒԾԸ ԵՒ ՄԱՐԴԸ
Գործնական քերականություն
Դոնալդ Բիսեթ “Գոճին, որը սովորել էր թռչել”
Արևմտահայերենից արևելահայերեն “ՈՒԽՏԱՒՈՐ ԱՂՈՒԷՍԸ”
Կարդում եմ, իսկ դո՞ւ …
Լուսնկարչության և վիդիոխբագրման գաղտնիքները․ անհատական նախագիծ
“Ինչպե՞ս դարձա սեբաստացի”

Նոյեմբեր
Վ. Սիրադեղյան. Բուքը, երգը, երեխան
Հրանտ Մաթևոսյան «Հացը»
Հրանտ Մաթևոսյան «Հացը» 2-որդ մաս
Հրանտ Մաթևոսյան «Հացը» մաս 3-որդ
Հրանտ Մաթևոսյան «Հացը» մաս 4-որդ
Ա. Իսահակյան “Երգի հրապույրը”
Գործնական քերականություն
Տեքստային աշխատանք
Տեքստային աշխատանք
Վաճառականի խիղճը
Եղեգնուհին
Գործնական աշխատանք
Խորհուրդներ ամերիկացի ճանապարհորդին

Դեկտեմբեր
Արևի մոտ, Ա․ Իսահակյան
Գործնական քերականություն 05/12/2023
Է. Ռասպե, Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները (հատված)
Վ. Սարոյան | Բան ունեմ ասելու
Գործնական աշխատանք
Հանս Քրիստիան Անդերսեն. Լուցկիներով աղջիկը
Գործնական աշխատանք 14/12/2023
Տեքստային աշխատանք
Գործնական աշխատանք 18/12/2023
Գործնական աշխատանք 19/12/2023

Ես մասնակցել էմ մի քանի նախագծերին և ֆլեմոբերին, իրենց արդյունքները հղումները ստորև`
Կարդում եմ, իսկ դո՞ւ …
Լուսնկարչության և վիդիոխբագրման գաղտնիքները․ անհատական նախագիծ
“Ինչպե՞ս դարձա սեբաստացի”

Այս ուսումնական շրջանի ընթացքում ես մեծ հեթաքրքությամբ ընթերցել եմ ուսումնական նյութերը (պատմություները), կատարել եմ իրենց հետ կապված առաջադրանքները և մասնակցել քննարկումներին։ Այս ուսումնական շրջանի ընթացքում ես մասնակցել եմ միայն մեկ ճամփորդության, այն է՝ Ճամփորդություն դեպի Հայաստանի պատմության թանգարան: Հուսով եմ, որ երկրորդ ուսումնական շրջանում ես կմասնակցեմ Արատեսի եռօրյա ճամփորդույթուներից գոնե մեկին։ <<Կարդում եմ, իսկ դո՞ւ …>> նախագծի շրջանակներում ես աշնանային առձակուրդին ընթացքում կարդացել եմ Արթուր Կոնան Դոյլի <<Նոթեր Շերլոք Հոլմսի մասին>> գրքից <<Կարմրահերների միությունը>> պատմվածքը։ Ավելի մանրամասն՝ այստեղ։ Այս աշնան ընթացքում նաև ավարտել եմ Հարրի Փոթերի գրքաշարի առաջին հատորը՝ <<Հարրի Փոթերը փիլիսոփայական քարը>> գիրքը։ Ավելի մանրամասն՝ այստեղ։ Այն հարցին, թե ինչ տպավորությւոներ ես ունեմ Միջին դպրոց մուտքի մասին` ինչն էր նոր և ինչն էր հետաքրքիր ես կպատասխանեմ այսպես, քանի որ ես դեռևս երեք տարեկանից հաճախում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրը (Արևմտյան դպրոց-պարտեզը) ինձ համար գլոբալ տարբերություներ չկային, քանի որ ես արդեն ծանոթ էի ուսումնական գործնթնացին և այն իմ համար նորույթ։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով