Մայրենի լեզվի հաշվետություն

Մայրենի

Մայրենի լեզու առարկայից սովորել եմ պարզ, ընդարձակ և բարդ նախադասությունների կազմությունը, նախադասությունների տեսակները՝ պատմողական, հարցական, բացականչական, հրամայական, բառերի կազմությունը՝ պարզ, ածանցավոր (նախածանցավոր և վերջանցավոր), բարդ (բարդածանցավոր) բառեր, սովորել եմ բառերի հոմանիշներ և հականիշները, դարձվածքներ, գրել եմ բազմաթիվ հորինուկներ, կատարել եմ բազմաթիվ թեստային առաջադրանքներ, սովորել եմ տարբեր բանաստեղծություններ (Մայրամուտ, Քամու համբույրը, Աշուն գիշեր), կարդացել եմ տարբեր հեղինակների ստեղծագործություններից հատվածներ, կատարել դրանց վերաբերյալ առաջադրանքները, մասնակցել եմ տարբեր նախագծերի՝ Անհատական նախագծին, Իմ դպրոցի միջավայրը, Մեր դպրոցի լավ ու վատ կողմերը, Իմ հորինած առաջադրանքներ և այլն։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով